McSucces

McDonald’s behoort tot de meest succesvolle concerns van onze tijd. Op een kleine hapering na, groeit McDonald’s al bijna driekwart eeuw onophoudelijk. Zelfs in tijden van economische recessie bleef het concern overeind.

Mijn boek McSucces is het eerste oorspronkelijk in het Nederlands geschreven boek over McDonald’s. Ingedeeld in hoofdstukken die met een P beginnen, zoals de P’s van Prijs, Product en Promotie, passeren talloze aspecten van McMarketing en McManagement de revue.

McSysteem | Je kunt gerust stellen dat het complete McSysteem aan bod komt. McSucces citeert de lessen van een onverbiddelijke marktleider. McSucces bevat hapklare en inspirerende soundbites. Zoals: “Als je klein denkt, zul je klein blijven.” Of: “Succes verblindt. Maar als je blind bent, zie je valkuilen niet.” Maar ook: “Mensen laten zich beter overtuigen door emoties dan door feiten”.Achterin het boek is als de McSucces Navigator opgenomen, een checklist om een route naar succes uit te stippelen.